لوگو یا آرم که گاها از آن به نشانه یا نماد نیز یاد می کنند، هویتی است که همچون بازاریابی خاموش، اطلاعاتی از پیشینه، سبک و اعتبار یک مجموعه را به ایجاز با خود حمل می کنند. اطلاعاتی که توسط طراحان در درون لوگو به وسیله ی انتخابهای صحیح فرم،شکل و رنگ انتقالشان به مخاطب آسان شده و به راحتی در ذهن مشتریان جای می گیرد.در بازاریابی رقابتی امروز، هیچ چیز جز معرفی صحیح یک مجموعه، قبل از شناخته شدنش نمی تواند گامی موثر در موفقیت یک برند بردارد.برندی که با چشم نوازی ، زیبایی، خوانایی،سادگی و گویا بودن، خصوصیات و اهداف مجموعه را به راحتی به بازار معرفی می کند. لازم به ذکر است نمونه طراحی لوگو و نمونه کار آرم شبکه چاپ در زمینه های : ساختمان، مواد غذایی، صنعتی، هتل ها، پوشاک و لباس، لوازم خانگی، طلا و جواهر، معماری و مهندسی،فرهنگی ورزشی ،رستوران، فست فود، بازرگانی ، سرمایه ... بصورت شرکتی یا شخصی می باشد.