طراحی لوگو پیج اینستاگرام به چه هدفی انجام می شود؟ اصلا چرا باید پیج های اینستاگرام دارای لوگو باشند؟
در حال حاضر پیج های اینستاگرام تنوع بسیار زیادی دارند. هر کدام از آن ها هم پر حیطه خاصی فعالیت دارند. هر کدام از پیج هایی که دارای لوگو و استراتژی خاص برای محتوای آن هستند، قطعا نتیجه بهتری را در کسبوکار خود بدست آوردهاند.
اوایل رویکارآمدن پیج های اینستاگرامی، بحث ایجاد لوگو به وجود نیامده بود. کمبودن مخاطبان در آن زمان، عدم اعتماد مردم به پیج های اینستاگرام و همچنین نبود ایده کافی برای الگوبرداری در تولید محتوا باعث شده بود تا هیچ گونه پیشرفتی در آمادهسازی لوگو بوجود نیاید.
طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام، در چندین سال اخیر با مشتریان زیادی همراه بوده است. افزایش اعتماد مردم به فضای دیجیتال، باعث شد تا ایجاد لوگو برای پیج اینستاگرام با استقبال خوبی روبهرو شود.
آیا تابهحال از خودتان پرسیده اید که یک پیج اینستاگرامی موفق چه مراحلی را طی می کند؟ یا اینکه پیج-های فروشگاهی چگونه می توانند فقط در چند روز در هفته، سود بسیاز زیادی را بدست آورند؟
یکی از مهم ترین مراحل در آماده سازی پیج اینستاگرام، طراحی لوگو است. تمام پیج های اینستاگرامی معتبر، لوگو اختصاصی دارند. از زمانیکه صفحات اینستاگرام بهعنوان یک منبع مهم برای جذب درآمد شناخته شدند، پیج های متعددی ساخته شدند؛ اما فقط پیجهایی ماندگار بودند که عوامل موثر در جذب مشتری، مراحل ساخت پیج اینستاگرام و تولید محتوا را رعایت کردند.
طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام به آن هویت می بخشد. یعنی تمام مخاطبان شما، خدمات و محصولات را با یک لوگو اختصاصی خواهند شناخت.
در صورتیکه برای شما هم سوال پیش آمده است که طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام چه فایده ای دارد، حتما این بخش از مقاله را مطالعه کنید.
• برندسازی
این روزها تبلیغات زیادی راجع به آغاز کسبوکار در اینستاگرام وجود دارد. مهم ترین قدم برای ایجاد کسبوکار در اینستاگرام، ایجاد برند است! باید برای هر صفحه از اینستاگرام که می خواهید کسبوکار خود را شروع کنید، یک برند اختصاصی داشته باشید. طراحی لوگو پیج اینستاگرام میتواند به برندسازی کمک کند. خاصبودن برند، نمایش نوع خدمات یا محصولات موجود در پیج و ایجاد تفاوت با محصولات مشابه جزو مزیت های طراحی لوگو پیج اینستاگرام است.
• اعتمادسازی
تابهحال از پیج های اینستاگرامی خرید داشته اید؟ به کدام یک از صفحه های اینستاگرامی اعتماد میکنید؟ همه ی مردم برای خرید مایجتاج خود به هیچ وجه صفحات اینستاگرامی بدون هویت را انتخاب نمیکنند. به بیان دیگر اعتمادسازی یک اصل مهم در بازاریابی فروش است.
طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام می تواند اعتمادسازی را تا حد زیادی انجام دهد. زمانی که مردم صفحات اینستاگرام را مشاهده می کنند، وجود لوگو مخصوص می تواند اعتماد آن ها را جذب کند. منطقی است که طراحی لوگو پیج اینستاگرام نقش پر رنگی در اعتمادسازی ایفا می کند. چون باعث متمایزشدن پست ها و استور ی های یک مجموعه نسبت به پیج های مشابه می شود. هیچ کس نمی تواند پیج های بدون لوگو و برند خاص را به عنوان یک صفحه معتبر شناسایی کند.
بهتر است کمی خودتان را در جایگاه مخاطب قرار دهید. مخاطبان شما در وهله ی اول باید بتوانند به شما اعتماد کنند. اگر اعتمادسازی شکل نگیرد، به هیچ وجه مخاطب جذب صفحه اینستاگرام شما نخواهد شد. در صفحات اینستاگرام ظاهر پیج، طرح و رنگ های بکار رفته در آن اولین موضوع مهم جهت اعتمادسازی مخاطبان هستند. طراحی لوگو پیج اینستاگرام به دلیل ایجاد هویت بصری، می تواند تا حد زیادی مشکل عدم اعتماد در اینستاگرام را برطرف کند. البته طراحی گرافیکی پست و استوری ها هم تاثیر بسیار زیادی در این موضوع دارند.
• شناخت بیشتر بین مردم
همیشه چیزهای خاص، بیشتر شناخته می شود. طراحی لوگو پیج اینستاگرام می تواند فعالیت شما را به مردم معرفی کند. زمانیکه یک لوگو خاص برای پیج اینستاگرام خود داشته باشید، همه ی مردم شما را با آن می-شناسند. خدمات و محصولاتی که از طریق صفحه اینستاگرام به فروش می رسانید هم فقط با لوگوی برند شما متمایز می شوند.
افزایش تعداد پیج های فیک و تقلبی در اینستاگرام باعث شده فقط صفحات باارزش و دارای هویت بین مردم مشهور شوند.
• جذب مشتری
زمانیکه طراحی لوگو پیج اینستاگرام به صورت کاملا اصولی انجام شده باشد، جذب مشتری آسان است! در وهله ی اول مشتری به برند شما اعتماد می کند. شهرت بالایی بین مردم کسب می کنید. در نهایت مشتریان زیادی به سمت استفاده از خدمات یا محصولات شما روی می آورند.
• افزایش سود از پیج اینستاگرام
طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام در کنار تولید محتوای برنامه ریزیشده، نتیجه مطلوبی در افزایش سود دارد. یعنی یک هویت معتبر ایجادشده برای صفحه اینستاگرام از طریق لوگو اختصاصی، می تواند جرقه ای برای کسب درآمدهای زیاد باشد.
استفاده از جدیدترین مدل های لوگو برای پیج اینستاگرام می تواند جلوه جذابی به صفحه شما اضافه کند. هر چه در پیج خود نوآوری بیشتری اعمال کنید، راحت تر مخاطبان را جذب می کنید. چون همه به دنبال محتوای جدید و خاص هستند. واگرنه محتواهای تکراری در تمام صفخات اینستاگرام وجود دارد.
• مونوگرام
مونوگرام که یک شیوه طراحی لوگو در دنیا است، ایده جذابی برای طراحی لوگو اینستاگرام برندهای برتر می باشد. اگر برند شناختهشده ای دارید، بهتر است طراحی لوگو برای اینستاگرام را هم به کمک آن انجام دهید. جذابیت لوگوهای مدل مونوگرام به زیبایی محتوای شما اضافه می کند.
• طرح های انتزاعی
در طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام می توان از طرح های انتزاعی استفاده کرد. این طرح ها گرچه ساده هستند؛ اما می توانند جذابیت بسیاری داشته باشند. تعداد زیادی از برندهای مشهور در دنیا به کمک لوگو انتزاعی خود شهرت زیادی یافته اند. شما هم می توانید با یک طرح انتزاعی برای همیشه در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید.
طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام می تواند به شکل های مختلف انجام شود. آشنایی با انواع روش های طراحی لوگو پیج اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری برای لوگو خود داشته باشید.
• لوگو بر حسب نام برند
برای پیج اینستاگرام خود یک نام و برند جدید بسازید. طراحی لوگو به کمک نام برند میتواند یکی از جذاب ترین ایده ها باشد.
• لوگو تصویری
برای طراحی لوگو پیج اینستاگرام، می توان تصاویر را بهکار برد. یک تصویر که گویای خدمات و موضوع پیج اینستاگرام شما باشد، در برندسازی هم به شما کمک می کند.
• لوگو ترکیبی (تصویر و متن)
اگر می خواهید یک لوگو حرفه ای داشته باشید، می توانید مدل ترکیبی را انتخاب کنید. طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام با متن و تصویر، بهترین نوع لوگو است. چون هم از طریق تصویر و هم به کمک متن، اطلاعات کافی راجع به پیج شما به مخاطب می دهد. پس راحت تر آن را درک می کند. برای همین ماندگاری نام برند شما در ذهن مخاطب هم آسان تر می شود.
طراحی لوگو پیج اینستاگرام برای تمام پیج های سرگرمی، فروشگاهی و خدماتی انجام میگیرد. به بیان دیگر طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام به جهت برندسازی و جلب اعتماد مردم انجام می شود. تفاوتی ندارد موضوع پیج اینستاگرام در چه حیطه ای است. در هر صورت شما می توانید طراحی لوگو را برای پیج خود سفارش دهید.
طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام به آن هویت می دهد. پس پیج های فروشگاهی و خدماتی برای افزایش میزان فروش خود، باید طراحی لوگو حرفه ای را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام یک امر خیلی مهم برای اعتباربخشیدن به صفحات اینستاگرام است. اگر می خواهید طراحی لوگو پیج اینستاگرام و چاپ آن با هزینه مناسب انجام شود، بهتر است از خدمات شبکه چاپ استفاده کنید.
شبکه چاپ سابقه همکاری با برندهای بزرگ کشور را دارد. از اینرو می توان به کیفیت کار چاپ آن اطمینان داشت. امکان چاپ روی تمام مدل کاغذ سیلک، کارتن، مقوا و کاغذهای کرافت یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مجموعه است.
اگر می خواهید طراحی لوگو پیج اینستاگرام و چاپ آن در تیراژ بالا توسط یک مجموعه انجام شود، شبکه چاپ بهترین گزینه است؛ چراکه هم می تواند طراحی لوگو پیج اینستاگرام شما را با دقت کافی و با توجه به هدف پیج انجام دهد؛ هم توانایی چاپ آن روی انواع کاغدها و متریال مختلف را دارد.
تضمین و گارانتی رنگ در چاپ لوگوها، بستهبندی مناسب کارتن ها و جعبه ها و همچنین وجود تنوع بالا (بیشاز 25) قالب محصول چاپی از دیگر مزیت های ثبت سفارش طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام در شبکه چاپ است.